22 November 2010

Sahara Yaakob tak buas seks (1989)

Sahara Yaakob telah muncul semula pada 1988 dengan sebuah album baru berjudul Jawapan yang bergenre rock & blues. Sahara yang menyepikan diri daripada dunia hiburan beberapa lama sebelum itu mengambil keputusan untuk kembali menyanyi setelah bercerai buat sekian kalinya. Dalam satu temubual bersama wartawan hiburan BAM (Bahyah Mahmood), Sahara menepis tanggapan orang ramai mengenai kegagalan beberapa perkahwinannya sebelum itu yang dikatakan berpunca daripada seks. Dengan berterus terang Sahara berkata, "orang melihat saya ni lain sikit, seolah-olah saya ni buas nafsu, gila seks! Sebenarnya saya tak kisah dengan seks. Yang saya lebih utamakan ialah kasih sayang dari seorang lelaki - suami yang bertanggungjawab, dapat melindungi isterinya dari apa saja pancaroba yang datang melanda. Itu yang tidak saya temui selama hidup saya". Sahara juga memberitahu bahawa dia pernah dikurung dalam rumah selama 8 bulan oleh suaminya. Ketika temubual itu, Sahara berusia 32 tahun.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...